2007-07-03

Ibland går det bara inte...

...att söva om en bebis som har vaknat, i morse var det en sån dag. Typ klockan 03:00 i morse bestämde sig Sixten för att det fick vara nog med sovandet för den här natten. Jag och Louise försökte i sisådär en timme med att försöka få honom att somna om men icke! Efter ett antal matningsförsök och faktiskt ett par kräkningar i vår säng! Bestämde jag mig kl 04:00 för att det fick vara bra så. Jag skulle aldrig kunna somna om ändå så jag gick upp och begav mig ut på en morgonpromenad. Klockan 03:00 kändes det hemskt, men sådär vid 05:00 när promenaden började lida mot sitt slut kändes det faktiskt ganska OK, vädret var fint och världens vackraste stad vaknade sakta, sakta upp medans Sixten som var omöjlig att söva om sussade sött i sin vagn...

Tog ett par bilder på morgonen, inte världens bästa kanske men rätt fina tycker jag ändå...

1 Comments:

Blogger Cliff Hanger said...

Oj, vilken lång morgonpromenad (nattpromenad?)! Två timmar!? Men det var vädligt fina bilder.

06 juli, 2007 22:01  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com Bloggtoppen.se