2008-02-06

Shit...

...vad det har hänt grejjer sedan jag sist skrev något i den här bloggen...

Nytt år, om det blir gott eller inte återstår att se men det verkar lovande...

Nytt boende, jag som för bara ett par månader sedan var fast övertygad om att jag skulle bo i alla fall den närmsta framtiden innanför tullarna, är numera radhusägare och bor ganska långt utanför tullarna...

Pappaledig, det var ju inte tanken direkt att jag skulle vara det just nu, men så blev det. Omvälvande och helt fantastiskt jobbigt faktiskt, fast mest kul...

Renovera hus, det skulle jag aldrig göra. Nu är jag mitt uppe i det, kul det med faktiskt...

I och med detta borde min blogg döpas om, borde tänkt på det när jag startade den, att jag kanske inte skulle bo på lilla essingen för resten av mitt liv, men, men. Nu är det som det är...

5 Comments:

Blogger Cliff Hanger said...

Grattis till... allt! Jag läser flera pappaböcker nu och är väldigt nyfiken på hur det blir.

Vart har du flyttat? Det var ju inte hemligt att du bodde på Lilla Essingen, så du kanske det inte är hemligt vart du flyttat heller?

07 februari, 2008 00:07  
Blogger Kristian Lagerfeldt said...

Nejdå, inte alls, nu bor jag ute i hooden, busslinje 119 och 541 går förbi precis härutanför...

07 februari, 2008 00:27  
Blogger Cliff Hanger said...

Typ Vällingby då alltså...?

10 februari, 2008 00:18  
Blogger Kristian Lagerfeldt said...

Japp, eller egentligen ännu längre bort från civilisationen, Backlura i Hässelby. Eller så kan man säga Hässelby villastad, då låter det lite fiinare ;-)

10 februari, 2008 22:44  
Blogger Cliff Hanger said...

Lurigt. ;-)

10 februari, 2008 23:15  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com Bloggtoppen.se