2006-05-14

Rattfylla...

...idag talar Ralf Edström ut om sin rattfylla som inträffade häromdagen, och, ÄNTLIGEN! En kändis som säger som det är... "jag drack 7-8 starköl och en cognac efter maten". För jävligt att man kör med 0,8 promille i blodet men jag tycker det i alla fall är lite hedersamt att han säger som det är. Alla andra brukar säga något i stil med "jag drack ett halvt glas vin" "jag drack ett glas champagne och en liten öl" "någon måste lagt något i mitt glas" Pinsamt Ralf, men tack för att du är ärlig i alla fall.

Alla normalfuntade personer som jag känner inser att det i 99,99 % av fallen krävs mer än ett halvt glas vin på kvällen för att åka dit dagen därpå, förstår inte varför kändisar och politiker ska hymla så förbaskat med det! Ta det som en man/kvinna istället, erkänn era problem och gå vidare i livet istället...
BlogRankers.com Bloggtoppen.se