2006-08-28

Jag har förlorat en del av min familj...

...jag förskjuter en del av min familj idag, jag vill inte på något sätt förknippas med de idioter som ikväll förstörde en aldeles underbar höstkväll. SATANS MÖRDARE sa Olof Palme en gång, det här var ju inte i närheten av det men ändå... SATANS FOTBOLLSMÖRDARE! Det är rent ut sagt förjävligt att ett gäng småligister ska förstöra för så många. En svart dag för fotbollen, en svart dag för hammarby... Jag ber om ursäkt, inte för att jag behöver men för att jag vill, jag och de flesta andra Hammarbysupportrar har inget att göra med det pack som ikväll förstörde så mycket för så många...

3 Comments:

Blogger Sir Realistic said...

Ja - näää... Va' ska man säga?
Fy för den lede.
Inte kul alls. Ska det vara så svårt att fatta det här med vänskapen och leken med idrott av olika slag, och främst då våra stora lagsporter. Dessa pappskallar som sabbar så förbannat, vet inte vad jag ska säga.

29 augusti, 2006 14:15  
Blogger Cliff Hanger said...

De där idioterna har aldrig varit en del av min familj i alla fall, det är en sak som är säker.

29 augusti, 2006 14:52  
Blogger Kristian Lagerfeldt said...

Självklart har de aldrig varit en del av min familj heller, även om det kännts som om hela söderstadion och alla bajjare i världen varit min "familj" Jag skrev inlägget i affekt när jag kom hem, chockad, ledsen och bedrövad över vad som hänt...

30 augusti, 2006 11:44  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com Bloggtoppen.se