2006-08-12

Otroheten...

...drabbade mig idag igen, det händer ett par gånger varje år att vissa av de jag älskar högt här i världen är otrogna mot mig. Jag blir lika ledsen varje gång och det känns som en smäll på käften...

Jag förstår inte varför, jag tycker jag ställer upp i tid och otid, jag lägger ned en massa pengar och stöttar och stöder men ändå sitter man sedan där en vacker dag med tappad haka, långnäsa, bedragen, chockad och ledsen och undrar vad fan det var som hände...

Nu handlar det här "bara" tack och lov om mitt kärleksförhållande till en gammal 109:åring från Södermalm i Stockholm, Hammarby, men det känns lika tungt varje gång, jag tycker jag är värd bättre!

Men ni ska veta att jag faktiskt var lite otrogen idag också... jag gick innan matchen var helt slut, jag orkade inte mer... Å så ville jag ut ur parkeringsgaraget innan alla andra skulle det också... ;-)

Men jag kommer nästa gång ni spelar, jag lovar, och nästa, och nästa, och nästa, och nästa...

Kristian + Hammarby = Sant... /låt stå
BlogRankers.com Bloggtoppen.se