2006-10-04

Jag har inte blivit utmanad av någon...

...så jag kör en sån här lista på eget bevåg!

Bara för att det är lite sådär fånigt, man tycker det är ganska kul att läsa, ganska kul att göra den, fast man får inte prata högt om det...

4 typer av jobb jag haft:

Gatukökskock, Lagerarbetare, Säljare, Skadereglerare

4 filmer jag aldrig tröttnar på:

Sällskapsresan 1, Sällskapsresan 2, Vi hade i alla fall tur med vädret, Plutonen

4 städer/kommuner jag bott i:

Ekerö, Stockholm, Strängnäs, Vadstena

4 TV-serier som jag försöker följa:

Lost, Aktuellt, House, Bajen-tv

4 platser jag måste se en dag:

Omaha-beach, Toppen på Kebnekaise, Taj-Mahal, Säffle

4 websajter jag inte kan hålla mig borta ifrån:

www.hammarbyfotboll.se, www.aftonbladet.se, www.airliners.net, www.google.se

4 schyssta toppkäk:

En biff, thailändskt, svenska kräftor, bacon och ägg

4 ställen/aktiviteter jag gillar:

Söderstadion, gosa med Sixten, gosa med Louise, sova...

2 Comments:

Blogger Sir Realistic said...

Aktuellt som TV-serie, underbart.

05 oktober, 2006 09:26  
Blogger Kristian Lagerfeldt said...

Yep! Tar aldrig slut, nästan spännande jämt och ibland underhållande, lite kul och lite sorg, som Dallas ungefär när det begav sig... ;-)

05 oktober, 2006 22:03  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com Bloggtoppen.se