2007-04-10

Ny tandborste...

...och nya upplevelser! Idag köpte jag nya tandborstar till mig och hustrun. Jag klarade inte av de designertandborstar hustrun hade köpt till ett reportage i vår lägenhet tidningen allt i hemmet nyss gjort, hepp! Fick jag det sagt också...

Designertandborstarna kändes ungefär som när jag under min värnplikt experimenterade med en nedklippt diskborste i munnen, ingen höjdare alltså. Snygga men hemska.

Såg fram emot den nya tandborsten nu till kvällsborstningen tills jag upptäckte att jag köpt någon form av high-tech tandborste med kind och tung-borste... Högst obehaglig känsla på insidan av kinderna under borstningen, suck... Nästa gång blir det en klassisk Te-Pe tandborste, ni vet de där man hade när man var liten inte ett dugg flashiga, snygga eller ergonomiska men ack så bra!

2 Comments:

Blogger Cliff Hanger said...

Vilket spänannde hem ni måste ha som var med i ett sånt reportage! Finns reportaget på internet?

15 april, 2007 23:16  
Blogger Cliff Hanger said...

"Spännande" ska det vara förstås...

15 april, 2007 23:17  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com Bloggtoppen.se