2007-08-02

Det är inte okej...

...att kasta in en mjuk plastmugg med lite öl kvar i på planen under en allsvensk fotbollsmatch, det är inte okej att kasta in någonting faktiskt, inget annat än glåpord och burop, typ. Tyvärr är det återigen ett par rötägg i bajenklacken som visar sin brist på inteligens när peter fröjdfeldt ansåg sig tvingad att bryta matchen. Om det verkligen var så illa att det var nödvändigt att avbryta matchen är inte jag man att avgöra, det är som sagt var inte ok att kasta in något på planen, men jagtycker också att fröjdfeldt är lite av en primadonna matche efter match och har en förmåga att "tappa" match efter match också. På fröjdfeldt märks det så tydligt också tycker jag. Han ser lätt förvirrad ut och är helt plötsligt inte på rätt plats på planen, tar ett par konstiga frisparkar eller bortser från ett par solklara. Då vet man att han "tappat" matchen och att vad som helst snart kan hända, som igår ungefär... Återigen, det är inte okej att kasta in något, det är inte okej att klubbarna inte gör något åt sina så kallade supportrar men jag tycker inte heller att det är okej att domarna är "untouchable", gör domaren en dålig insats (säger inte att han gjorde det igår) måste det finnas någon som talar om för domaren att det kanske inte var en så lyckad match, idag verkar den kontrollen vara obefintlig. Men vad vet jag, jag är ju bara en supporter utan koll på det egentligen...
BlogRankers.com Bloggtoppen.se