2008-03-06

Om...

...ni tänkt bli framgångsrika bloggare kan jag komma med tre enkla tips.

1, skaffa inte barn
2, köp inte ett renoveringsobjekt till hus
3, ha inte ett heltidsjobb

Jag kan skriva under på alla tre och ändå håller jag på med det här bloggandet, vansinnigt... Sen sist har jag inte hunnit fixa ett nytt schysst namn på bloggen, jag har däremot hunnit med att vara i Dublin och att ägna mig nästan 100 % åt min son Sixten. Bloggar om det kanske kommer om tid ges...

För övrigt borde tvättstugan fixas, köket börja ordnas med, äpple- och päronträdet beskäras, sista tapetvåderna i sjögräsrummet sättas upp, bilen tvättas, Sixtens blöja bytas, elektriker ringas angående värmepumpen, akvariefiskarna ordnas, Sixten sövas, katthåren uppdammsugas, disken fixas, hallen målas, entrétrappan riktas, gräsmattan både kalkas och gödas, landet läggas igen, staketet sättas upp, tujjan sågas ned, kompisar ringas, o s v, o s v, o s v...

Lycka till med bloggandet!

Över och ut för nu!

1 Comments:

Blogger Cliff Hanger said...

Jag förstår... Själv börjar jag känna att fokus flyttar allt mer från bloggvärlden i takt med att sambons magen växer och tiden tickar ner till förlossningen samtidigt som det står en hel del flyttkartonger ouppackade... Men jag ska nog aldrig lägga ner bloggen helt.

22 mars, 2008 23:23  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com Bloggtoppen.se