2007-05-31

Nu jäklar...

...var det ett tag sedan, mer än en månad faktiskt!

Det har hunnits med en hel del bl a...

* Har sixten nästan börjat gå

* Jag har mått dåligt en stund men mår bättre och bättre dag för dag

* Jag har sagt upp mig

* Jag har fått ny arbetsgivare

* Sixten säger mamma, mamma, mamma så fort mamma inte är närvarande. Jag har inte nåtts av bulletiner att han sägger pappa, pappa, pappa när jag är borta men man kan ju alltid hoppas...

* Har bajen börjat gå som ett sänke i Allsvenskan

Å en hel massa annat, fr o m nu ska jag försöka blogga ett par gånger i veckan i alla fall. Dessutom ska jag försöka läsa ikapp mig på ett gäng bloggar.

Behold everybody!

Kristian is back!

4 Comments:

Blogger Cliff Hanger said...

Välkommen tillbaka! :-)

Utveckla gärna en del av de där punkterna, t ex "sagt upp mig".

02 juni, 2007 23:10  
Blogger Babushka said...

Välkommen tillbaka!

Betyder detta att vi inte är jobbgrannar längre?

Jeje, jag tänkte ju inte jobba till hösten ändå. Då tänkte jag vara hemme med ett skrikande bajsande litet monster. Oh joy ;-)

03 juni, 2007 12:23  
Blogger Babushka said...

hemme?

Konstig dialekt jag fått...

03 juni, 2007 12:24  
Blogger Kristian Lagerfeldt said...

Cliff: Tack! Jag har sagt upp mig från min nuvarande arbetsgivare och ska börja arbeta hos min före detta arbetsgivare igen, så kan det gå... Men det är asbra!

Emma: Tack! Vi är jobbgrannar till september, sedan ska jag ut till Solna på arbetstid... Skrikande bajsande monster är bara kul! Det bästa med bebisar är faktiskt att de inte bajsar och skriker så mycket som man tror att de ska göra innan de kommer.

03 juni, 2007 21:18  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com Bloggtoppen.se