2007-08-02

Vädret...

...under min semester, som nu gått lite mer än halvvägs kan man beskriva ungefär som "jahaja..." det har inte varit kanonväder mer än en dag men det har inte heller varit skitväder mer än typ två dagar. Typ irriterande väder, för man kan inte bryta ihop och tycka att allt är skit och man kan inte gå runt och vara nöjd över vilken sommar det är. Typ "jahaja..." Men nu har de lovat kanonväder nästa vecka så håller de vad de lovar kan jag nog vara rätt nöjd med semestervädret ändå.

En sak jag oroar mig över är hur vädret ser ut på Kreta fr o m 23/8, då ska nämligen jag och familjen dit en vecka. Med tanke på hur vädret sett ut i medelhavsområdet hittills under sommaren är jag rädd att varenda grek, spanjor och italienare dansat regn och oväderdans hela sommaren och att skiten brakar lös snart. DÅ kommer jag INTE vara nöjd.
BlogRankers.com Bloggtoppen.se