2008-04-14

Ska man skratta eller gråta...

...efter det som hände på den där förbannade arenan uppe i södra norrland ikväll?

Var det straff? Jag såg inte, så jag vet inte men med tanke på hur det brukar gå till var det förmodligen inte det...

Kommer aik att drabbas av något hårt straff efter det pinsamma beteende som deras så kallade supportrar ställde till med? Jag bestämmer inte så jag vet inte men med tanke på hur det brukar gå till så förmodligen inte...

Kommer aik, aiks organisation och så kallade supportrar kritiseras hårt och länge i pressen? Jag skriver inga artiklar eller tidningar så jag vet inte men med tanke på hur det brukar gå till så förmodligen inte...

1 Comments:

Blogger Cliff Hanger said...

Är bloggen nerlagd?

19 juli, 2008 21:33  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com Bloggtoppen.se